måndag 17 maj 2010

Måndag och på resande fot!



Grå hundar, och idag en grå himmel!

Har idag varit till Skara djursjukhus och hälsat på. Dom tyckte Milou hade läkt ihop fint.
Vi hade med oss 8 kg frukt, lite te och ett tack kort.
Väl där passade jag på att väga lillebror, ja vad tror ni???
Jo 36 kg, vad är det för monster jag när vid min barm.
Har aldrig haft en sådan tung hund förut.

På vägen hem var vi in på Rosens och handlade kalv foder, mineral byttor och hinkar.

Detta är Tobbes andra hus, som han hyr ut, kolla in alla frukt träden!!!

Milou har även vaccinerats idag, fast det gjorde vi i Hjo, billigare där.

Myran och Sally har varit med och åkt bil förstås, Ripa hemma för hon gillar ju inte det.

Nej nu tror jag allt blev tokigt, och inte fixar jag det heller.
Vad mer har hänt idag då???
Jo jag har väl tvättat en maskin med tvätt.
Nej mer än detta har inte hänt idag.
God natt och tack!
Kramar!

1 kommentar:

Liza sa...

Vilken bjässe han kommer att bli "lilla" Milou :) Tänk när alla muskler och dant är klart...waow!
Kramar från oss i ett också grått Sveg.