onsdag 5 maj 2010

Onsdag med hem resa!


Ja då var man hemma igen då.
Men började morgonen med att ge kalvarna mat som vanligt innan jag åkte.

Resan gick bra. Stannade på halvvägs och rastade hundarna!

Många grå på bilden, eller vad tycker du?




Nu har isen gått även vid Bettans stuga.

När jag kom hem åkte hundarna ut i hundgården ett par timmar, så jag kunde packa ur bilen i lugn och ro. Elda och få varmt inne. Plus att efter att ha legat i bilen hela dan kan det vara skönt att vara ute en stund.

Var på ica och hämtade 40 liter blod till helgens kurs. Dom tror väl man är helt galen.


Som ni ser har vi även varit till abborrtjärn. Härligt för hundarna att träffas, och för mej att prata lite med Bettan. Hon är ju så rolig!

Idag är det 10 veckor sedan jag opererade knät. Tänk vad tiden går egentligen.
Nu är det bara två veckor tills jag ska börja belasta på riktigt.
Har även fått ny röntgen tid den 27/5.

Har även varit på jobbet och ansökt om semester när det är scubas läger bla.

Nej nu får det räcka för idag. Kramar på er där ute.

1 kommentar:

Liza sa...

Snacka om att de smälter bra in i naturen de små grå.
Kramar och syns på fredag :)