torsdag 27 maj 2010

Torsdag med många trevliga besked!

Vill först säga tack till Evis som idag har gått anlagsklass viltspår med Milou, och dom fick godkänt.
Hurra för min Lille spår hund. Han hade varit jätte duktig!
Passar oxå på att gratta min "kusin" som fyller jämt idag.

Idag har vi varit till staden.
Började med att träffa min mag läkare, och hon hade bara possitiva saker att säga. Alla prover var bra, och jag skulle sluta med en medicin.
Och återbesök om ett  år för en koll på mina tarmar med kamera, hmm inte roligt men kan behövas. Man gör det 3 år efter operation.
Blodproverna som jag nu tar varannan månad ska nu tas en gång i halv året.
Roligt att det ser bra ut.

Sen var det röntgen.
Sen lunch träff med Ellika på stan.

Sist var det date med Nils min läkare. Han sa att han inte ville träffa mej något mer, han gjorde slut.
Nej då allt såg bra ut och jag skulle fortsätta träna på att gå.
Men inte ha för bråttom.
Sjukskriven till den 27/6.

Så var dagen, härligt va?

Viltspåret gjorde vi sist. Väl hemma blev det lite hundträning för Evis Mhyrha.
Kramar till er där ute.

2 kommentarer:

Marie sa...

Vad härligt att allt såg bra ut!!

kram

Liza sa...

Härligt att det såg bra ut :) Skönt att slippa åka upp dit så ofta och sen ett stort GRATTIS! till Milou som klarade anlaget :D
Kramar från oss
Ps: Ha nu inte för bråttom med ditt knä.