tisdag 31 mars 2009

Solig dag, men!!!!

Idag började jag dagen med en promenad med hundarna, härligt klar lite kall morgon. Sen har jag mest plockat lite hemma här. Tvättat, blommorna har fått lite vatten och dom trivs nu i vår solen. Christer bjöd på middag, grönsaker och köttfärs, gott. Sen var det dax för besiktningen, Usch det blev tre tvåor och ett par ettor, så nu vet plånboken vart pengarna ska gå den närmsta tiden, och man får väl hålla sej på hemma plan.





Vad tycks om dom små grynen? Randiga och helt underbara. Här är dom nyfödda.



Här har dom hunnit bli 5 dagar, och ränderna börjar försvinna.

I kväll har jag varit och tränat lite hund med hund träningsgruppen. Tog och repeterade Lydnadsklass I med Ripa och där finns det ingen tvekan om vad hon ska göra och hon är super duktig på apporten. Tror jag förstör för min hund när det är tävling, kanske någon annan ska tävla henne? Myran fick sen vara med på lite grupp träning, det är roligt, tycker hon. Ripa fick oxå vara med lite, men hon hade tur, för Lukas åt Anna-Karin var med och han tog och gick lite med henne, det uppskattar hon. Nu ska jag sätta mej framför tvn en stund, sen är det lägg dax. Kramar till er alla och njut av dom små på bilderna.

1 kommentar:

Marie sa...

Hallå där!! Du förstör väl inte din hund på tävling!! Ni har ju ett förstapris med strålande poäng och en nolla!!!
Sen det i Ånge... hon hade det faktiskt tufft där och jag tror benhårt att det var enda anledningen!!

OCH vilka sötnosar!!! Tycker det är superhäftigt att de är randiga... Och du tar väl en??

KRAM till er som är duktig och tränar!