fredag 20 mars 2009

Dålig att skriva!

Ja nu har jag slarvat ett par dagar med skrivningen här på bloggen. Har mest grejat hemma och promenerat hundarna.

Onsdag hade jag även avslutning på allmänlydnadskursen i Kölsillre. Är mycket nöjd med hundägarna dom jobbar bra med sina hundar. Vilken skillnad sen första gången, och visst är det väl tur för mej, då har dom lärt sej något i alla fall. O så fick vi en viss liten herre att bli tystare.

Igår var Anna-Karin och jag ute och gick med hundarna, och pratade och njöt av det fina vädret. Efter det blev det lite annat hemma, och så ta det lite lugnt, förstås.
Idag började jag dagen med en lång promenad, ja, säkert var vi ute i två timmar. Härligt, man mår riktigt bra dessa dagar. När våren är på väg. Vilat har jag oxå gjort eftersom jag jobbar i helgen. Var sen till Sveg och handlade på dollar, lite till mej och min lillis. Nu ska jag snart iväg och träna hundarna lite, det är träff på byn. Har även pratat med Anci idag, Pimm är rund och kantig, det sparkar för fullt. Det är ju dax för valpning till veckan. Spännande. Vi hörs lite senare efter träningen. Kramar från oss på rullan.

Inga kommentarer: