onsdag 4 mars 2009

Draghunden Ripa??!!!!


Ja inte blev det något skrivet igår inte. Var så trött vid 20.30 att jag somnade, men det är väl förståligt, efter helgens jobb och resan. Igår började jag morgonen med att sätta på Ripa selen och tog en stor ved klump och satte fast bakom, nu skulle Ripa dra. Från början var det lite svårt men tog inte lång stund förrän hon drog bra, med tanke på att det var ca 5 cm klabb snö så det gick trögt vill jag lova. Sen blev det lite tvätt och plock. Myran och jag tog en tur med sparken, både hon och jag blev slut. Var in till Hjo och handlade och var in på kupan där. Tobbe köpte en tavla och jag några påslakan till hundarna. Sen körde vi hem tjurarkalvarna, och skötte om djuren så klart. Sen var jag som sagt slut som artist. För hoppninsvis så orkar jag skriva något till kvällen. Kramar från den kvälls trötta.

Inga kommentarer: