tisdag 24 mars 2009

Nere igen, härligt!

Ja då var man på plats igen, skönt att vara här. Orkade inte skriva något igår. Man blir trött av att köra. Men inte kunde jag hålla mej från djuren heller, fast man borde skulle jag tro. Men roligt att se om kalvarna vuxit och om någon av korna har fått stor mage pga att det strax är dax för kalvning. O knepigt nog tycker man att man har kompisar där ute, vissa syns mer än andra. Man har ju alltid en borste i fickan, så dom kan få sej en omgång med en om dom vill. Vi var även in till Skövde och handlade lite + att latmasken slog till och vi åt en hamburgare. Men när vi sen kom hem somnade jag ovaggad. Fast jag hade faktiskt bytt gardiner i sovrummet oxå+tvättat lite. Detta måste ju göras, och är skönt att ha gjort. På lördag kommer min lillis jaaaaaaaaa vad roligt. Längtar redan. Kramar och hörs sen. Fick meddelade på mobilen nu på morgonen, Pimm hade fått två tikar och en hane så här långt. Måste ävensäga riktigt stora. Nu håller vi alla tummar och tassar vi har att det går bra. Här har det kommit ca 5 cm snö i natt, drar jag med den ner eller?

Inga kommentarer: