söndag 22 mars 2009

100 inlägg!


Ja det är sant snacka om att man kan skriva mycket skit. Och att ni orkar läsa det, det är roligt att skriva av sej och det är som att skriva träningsdagbok fast det blir på nätet.
I morgon åker vi nog neröver igen. Det ska bli roligt, man längtar ju ständigt dit.

Sätter idag in en bild på dom bästa tjejerna jag vet, dagen till ära. Igår latade vi oss hela dagen. Idag har dom i omgångar fått leta godis i snön. Ripa blev lycklig i morse när det var skar snö, härligt att ta sej fram hur som helst tyckte hon.

Myran och jag har varit iväg och tränat. Hon går bra som bara den, i momenten i lägre klass, idag gick framförgåendet mycket, mycket bra oxå. Vi körde fot i koppel o lös läggande ställande inkallning och apportering av apportbock och dummys. Vi avslutade träningen med att leka med kongen.

Ja så var det dax att åka och träna pip lite. Vi började med fritt följ, och det funkar ganska bra tycker jag, men vad tycker andra? Svårt att se själv hur hunden går. Tränade rutan och idag funkade det bra. Tränade fjärr och det var jag riktigt nöjd med, hon lär sej fort tycker jag, men bakslaget står väl bakom hörnet och väntar. Sen fick hon fri spel på dummyn stack iväg lämnade den för goda dofter och öronen var av stängda, där slutade jag ja efter att hunden kommit in och gjort ett par apporteringar. Mitt humör hamnade i botten och för jag har bara sovit 2 timmar idag. Så nu ska jag duscha sen äta soffan ska få sällskap sen och vid 20 börjar jobbet igen. Kramar i massor från oss som både upp och ner.