måndag 10 augusti 2009

Vilken helg!


Idag blev det en gammal bild på Ripa. I morgon åker hon till Långå för jaktträning och jakt. Birre och Fredrik är snälla som har henne då, när jag inte har möjligheterna
Hoppas nu bara bilen blir lagad, den startade inte idag när jag var på affären, men som tur är har vi en bra mekaniker som har Luddes motor som kommer som ett skott och hämtar bilen till verkstaden. Hoppas han nu hittar felet.
I lördags var jag som sagt på viltspår, Bettan och Tajj fick ett 3:dje pris. Sixten och Biorgitta fick sitt tredje 1:a pris och blev SVCH. Grattis.
Igår var jag och Milou till Järvsö och tittade på Lydnadstävling det var roligt. Milou fick miljöträning och det behöver vi mer av, och jag fick se Elisabet och Jackn ta sitt första 1:a pris i lydnadsklass 1. Grattis.
Marie och Siri fick sin vana trogen 159,5p i lyd.kl II. Gullan och hennes leonberger tik ,har inget namn, fick ett vad jag tror ett tredje pris.
Nu är det bara att påt igen.
Evis och jag tränade Mhyrhan oxå, och hon var faktiskt riktigt bra.
Sen åt John (Evis pappa) och jag surströmming, åhhh vad det var gott, Evis och Iris åt sill, dom veklingarna.
Idag har jag packat lite, men nu vet man inte om det blir någon resa, den som lever får se. Kramar och håll tummarna för att bilen blir frisk.

1 kommentar:

Anna Eriksson sa...

Tackar :)
Kramar från mej och knäppisarna