lördag 22 augusti 2009

Läs är ni snälla!


Ja så här trött blev Myran på alla mina funderingar, kring hundträning mm.
Snälla ni läs nu mina tre inlägg nedanför detta, mycket idag, så nu kan inte vissa!!! klaga på att jag inte skrivit.
4 inlägg idag, vad sägs om det.
Kommentera mina funderingar och tankar. Bromsa eller putta på mej. Era idéer och tankar är värd mycket för mej.
Sparka nu till mej där bak, så jag får ordning på detta.
Här är det kräftfiske som gäller, och jag är ensam chef på farmen. Man kan ju njuta lite av det, fast det är dåligt med drängar, som tar order. Min dräng hade också en dräng, ni vet. Får väl köra med mej själv då.
På Tisdag eller Onsdag åker jag mot Härjedalen en sväng.
Kramar till alla er där ute.

3 kommentarer:

Evis Persson sa...

Har läst och förstår dina funderingar men tar kommentarerna när vi träffas för här behövs ett samtal eller hur?
Kram Evis

Liza sa...

Skulle gärna vilja ge dig tips och råd kring dina funderingar men...DET lämnar jag över till mer kunnigt folk och inte en novis som jag.
Låter såå gott med kräftor men här blir det inga :( däremot surströmming för det äter alla!?
Synd ang utställningen men jag tror att Ripa MYCKET hellre är och jagar fågel :)
Får kolla in dig och mitt yrväder istället ;)

Kramar Liza

Marie sa...

Hallå där! Måste bara säga något...

Fortsätt jobba med Milou, jag menar, så länge som ni har roligt... och gör träningen skoj bara =)

Myran... kör på!! Gör det ni tycker är roligt!!

KRAM från oss som också tänker...