lördag 1 augusti 2009

Tisdag!

Ja nu blir det lite berättat i efterskott, men det får bli så.
Då åkte Myran, Milou och jag mot Danskaremåla för Scuba´s träff. Ska bli roligt att träffa några grå till, och inte "bara"dom man är van, mina och Bettans.
Kom dit vid 15 och då får jag ett egen liten stuga ett omklädningsrum till en bastu. Precis lagom för min madrass och hundarna. Härligt att slippa ligga i bilen.
Milou fick komma ut och busa med sina syskon Posh, Elsa och Spike. Oj vad roligt dom hade, Milou var högst, men Spike störst. Tjejerna var just tjejer, gick inte att ta miste på.
På kvällen när alla kommit så grillade vi och hade det mysigt, bestämde vad som skulle göras i morgon och så.
Jag hade lagt ut 2 öppenklass spår, och skulle ut med 3 anlag nästa dag.
Vi var sammanlagt 8 familjer med 14 Weimaraner och 3 Spinone. Fatta vad roligt.
Efter detta blev det god natt. Och nu vilar jag i skrivandet. Kramar och fortsättning följer.

Inga kommentarer: