torsdag 13 augusti 2009

På plats!


Ja då var vi på plats trots många om och men. Bilen blev klar igår vid 19.30. Då stoppade jag in allt i bilen, det var ju packat och klart, och drog. Tack vare att jag jobbat ett par nätter så blev jag inte det minsta trött. Var nere vid 2.30, rastade hundarna och sen bara dök jag i sängen. Vid 6 var jag upp en sväng, sen sov vi några timmar till. Har idag plockat lite för trivselns skull, skött om djuren och tvättat. Sovit har jag oxå gjort en extra gång. Har fixat material till skall, så nu ska det sändas iväg till Carina i morgon. Har börjat lite smått idag. Kramar och sköt om er.

1 kommentar:

Liza sa...

Kul att du kom iväg :)
Alltid tråkigt med bilar när de inte fyller sin uppgift....att starta o rulla ;)
Ha de så trevligt :) och.....kanske ett rörligt snart igen ;)
Kramar