torsdag 6 augusti 2009

Jobb!


Igår var vi till Bettans stuga, som snart är deras hem, och hälsade på. Vi var ut med hundarna en sväng. Och detta kort blev taget av Betts förstås Tre Weimaraner hanar i bredd, visst blev det mysigt. Fast man tror man ser lite tokigt.
Igår dömde jag Roy från kursen i anlaget och han blev Gk fast matte och linan strulade. Du får nog byta lina igen.

Här är min lille man när han ligger plats. Platt som en pannkaka, ska man vara säger han.
Idag har jag mest sovit och vilat eftersom jag har och ska jobba i natt.
Har även lagt ut ett anlag och ett öppenklass, det ska ju dömas i morgon så klart. Nu i kväll före jobbet ska jag döma en öppenklass hund och anlag jag lagt. Hoppas det går bra trots värmen. Kramar och vi hörs.

3 kommentarer:

Liza sa...

Läste blogginlägget idag...*skrattar* ja bättre sent än aldrig och då är de ju relativt nystrukna till jul *fniss* Skönt att höra att värdena var bra :) Kramar

Anna sa...

Halloj!
Kikar in och kollar vad brorsan Milou har för sig. Syrran Gry kallas numera Gry Klumpfot och har tassen i ett snyggt knallrosa bandage.
Trevlig helg!
Kram: Anna & Gry

Josefine, Fajjo o Malte sa...

Bilden på hundarna som springer brevid varandra är för mysig, gillar den skarpt :)
/Josefine Busk, Malte o Fajjo
www.Soley.webb.se :)