tisdag 4 augusti 2009

Hemma efter stadsresan!


Dom finaste Weimaranertiks fötter jag vet!!!
Idag har vi som sagt varit till staden. Jag har magnet röntgat mina gallvägar. Detta är inget för den som har cellskräck. Men jag tycker det gick bra, men hon som skötte om röntgen apparaten sa att jag andades för sällan, men kan ju inte hyperventilera heller??!! Jag andades 9 andetag i minuten och det var tydligen ovanligt lite??? Jag vet inte.
Sen var Bettan och jag in på djurmagasinet i Lillänge och där träffade vi Cecilia och Marie. Träffar nästan alltid henne när jag är till staden, Cecilia alltså. Vi åt pizza i Brunflo och sen var vi in på Dollar i Svenstavik.
Nu har jag strukit, och vågar nästan inte säga att det var juldukar med. Fy på mej, och snacka om hög. Nu ska jag hänga lite tvätt och torka golven uppe. Sen är det lat mask tid. Kramar och vi hörs.

Inga kommentarer: