lördag 25 juli 2009

Vad ska jag skriva???



Ja idag blir det blommor som bild.

Här går allt sin gilla gång, djuren ska skötas, och hundarna ska ha sitt.

Vi har flyttat djuren eller bytt hage heter det. Det är ganska härlig känsla, när man går in i en hage med ett 20 tal kor en väldigt stor tjur och ca 10 kalvar och ropar på dom, och dom kommer i full fart, fast det finns mat i hagen, Vi vill inte slita på det än, har en bättre hage alltså. Sen följer dom en som en hund och blir som tokiga när dom ser vart dom ska. Mysigt!!!

Annars måste jag säga att jag slarvade igår med Milous träning, men det var ju hans 4 månaders dag, så då får man lata sej lite. Dom andra springer mest lösa och njuter av livet. Äter och fiser som jag brukar säga. Själv städade jag lite och gjorde sådant som inte är någon större hit men måste göras. Som diskning och dammning.

Nu får vi se vad det blir idag. Kramar och ha det absolut bäst. Glömde säga GRATTIS Ellika och Lexie till sitt andra 1:a pris i lyd.kl.I, och tror ni inte dom vann också. Hurra!!!

Inga kommentarer: