söndag 26 juli 2009

Hö körning!


Här är en bild på stor pojk, 4 månader!!!
Igår var det hö körning som gällde, höet ska ju hem från ängarna, dom är ju balade och klar.
Milou följde med som vanligt, passade på att träna honom lite, pip träning bla+att han fick springa lös på ängarna lite, jaga fjärilar och sådant som små pojkar gör??!!
Igår kvälls var vi bort bjuden på middag. Vad härligt med god mat, trevliga människor, mycket prat och så var där några hundar. Så kan man mer begära???
Tack för god middag, det var så trevligt.
Idag vet jag inte vad som står på tapeten, men något blir det alltid. På tisdag åker Myran, Milou och jag på Scuba´s läger, ska väl döma några spår bla och träna hund så klart. Kramar och njut av dagen, det ska jag göra.

2 kommentarer:

Marie sa...

HAN ÄR JU STOR SOM ETT HUS!!?!! Måste ju vara lika stor som Myran... eller nära på... himmel & pannkaka... Och så säger de att rottisar och clumbers växer fort...

Liza sa...

Jaa jag måste hålla med Marie....han är ju JÄTTESTOR!!!! Vad äter han för något?!?
Härligt med höskörd....mmm doftar så gott :) fast det doftar väl inte såå mycket när det är balat, hm men ändå :) Låter som ni har det urmysigt och härligt därnere, precis som det ska va'.
Angående det jag tänkt träna på så kan jag väl ringa dig den 4:e eller 5:e på kvällen så kan vi bestämma ett datum eller två. Har börjat träna lite på detta med att stå iaf ;) Kramar