tisdag 28 juli 2009

Nu åker vi på läger!!!


Ja idag bär det av mot Emmaboda för Scuba´s läger. Myran, Milou och jag.
Igår var det förutom djuren, mat som skulle inhandlas och bil som skulle göras om till husbil. Handling stod oxå på tapeten.
Men det roligaste fast ja det får ni avgöra, var när jag och Milou var inne hos djuren och skrapade skrapgången, då kom Milou flygande som vanligt, men benen, som är för långa, kunde inte stanna på det hala underlaget, så han lade sej på bredsidan och kanade i ko bajset. Han luktade underbart efter detta kan jag ju tala om. Men jag fick mej även idag ett skratt pga hundarna.
Njut nu och roas av era hundar. Kramar och vi hörs om någon dag.

2 kommentarer:

Marie sa...

FUSK!!! Jag vill också på läger!!!

Njut för mig också ;-)

KRAM KRAM

Liza sa...

Åh vad kul med läger :D Ha det så jätteskoj och njut för mig med :)Kramar