tisdag 7 juli 2009

Roliga dagar!


Hej! Allt väl här. Hoppas det är lika hos er.
I söndags var Sixten hit och gick spår igen och han fick en 1:a. Grattis igen och nu är det fast prov på gång. Milou och jag tog en promenad i koppel själva och det går ju bra. Myran fick spåra blodspåret som var ett dygn gammalt. Och det måste jag säga gick väldigt bra, mycket nöjd matte.
Sen jobbade jag natt och vid 23 ringde Tobbe och sa att han var på väg upp över. Oj vad roligt och vad glad jag blev.
Så när jag kom hem från jobbet, var dom på plats. Men tror ni ripa hälsade icke, hon gjorde det på Myran sen gick hon upp till husse och la sej, ja ja så var det med det. Det tog nästan ett halvt dygn innan hon tyckte jag var värdig en hälsning.
Annars tycker Milou och Rhea att detta är som en dröm, dom leker som bara den.
Vi var runt och kollade på byn och var till väst i buan och tittade på stugan. Super roligt att få visa mitt liv. Nu får ni mer rapport en annan dag. Kramar.

1 kommentar:

Liza sa...

Va' kul :D med både "främmande" och Sixtens 1:a :D Kram