måndag 8 december 2008

Utmanad!

Visst Marie antar jag utmaningen.

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.

8 favorit program:
1. Mannen som talar med hundar
2. Hund coachen
3. Bonde söker fru :-)
4. Stjärnor på is
5. Sport av alla det slag utom fotboll. (En kompis till mej säger att det är det vackraste man kan se, men icke, jag håller inte med).
6. Jakt program
7. Vad blir det för mat
8. Go kväll med Barbro Börjesson

8 saker jag gjorde igår
1. Jobbade
2. Städade akvariet där
3. Sov
4. Tittade på längdskidåkning och skid skytte
5. Träffade hund gänget och promenerade i djupsnön med lösa hundar
6. Skottade snö
7. Sov igen
8. Åter på jobbet

8 saker jag ser fram emot
1. Åka söder ut på Onsdag
2. Julen
3. Träffa mina hundvänner och träna hund
4. Anta utmaningen från Evis i Februari
5. Lång ledighet runt julen och nyåret
6. Åka skidor i orörd natur med hundarna
7. Träna sök
8. Jaga mer med hundarna

8 favorit restauranger
1. Beaf eater i Göteborg
2. Bäckedals matsal
3. Nu börjar det bli svårt, är ju nästan aldrig ute och äter
4. Sibylla kiosk
5. ?
6. ??
7. ???
8. ????

8 saker på min önskelista
1. Att alla mina nära och kära ska vara friska och må bra
2. Att jag ska hålla mej frisk ett år, vore roligt som omväxling
3. Att få umgås mycket och ofta med mina nära och kära, vänner mm, dom jag tycker om att umgås med ingen nämnd ingen glömd, men ni vet vilka ni är
4. Önskar mej faktiskt en till Weimaraner, kan man skriva det här?
5. En cd spelare till bilen
6. Ett par fjös stövlar
7. En bärbar dator, här får man ju önska vad man vill!
8. En högvinst

8 personer som jag utmanar
1. Birre
2. Känner inte någon mer som bloggar utom Marie L och Sussa och dom har redan gjort detta
3. Om det är någon som vill skriva detta på sin blogg, så kan ni väl göra det.

Tack för nu, ska skriva mer senare. Kram/Ulrika.

Inga kommentarer: