torsdag 11 december 2008

På plats!

Hej! Nu har jag kommit fram till bondgården igen. Igår var det skola och sen åkte ju jag till Mora och brorsan och hälsade på. På vägen dit kom jag först till en singel olycka lite jobbigt, men det verkade ha gått ganska bra. Väl framme i Färnäs fick jag lite middag och sen busade jag och pojkarna tills det var sov dax, då fick Ripa komma in och ligga lite i sängarna med Viktor och Isak, det är uppskattat av alla parter. I morse åkte jag vidare, och nu är jag framme och packat in. Nu kommer bonden in så nu ska vi väl prata lite. Kramar/Ulrika, med glada hundar och ha det bäst alla ni där ut.

1 kommentar:

TvåÄndsStickan sa...

Du bara far fram och tillbaka utan att vi hinner träffas. När ska det passa oss? Ha det superbäst hos din bonde och sköt om er!
Kram