tisdag 30 december 2008

Årsslut!?

Hej på er! Funderar på detta med att man ska göra bokslut på det gamla året. Vad som hänt och inte hänt, ska man göra det är ju en fråga? Vad är man nöjd med och mindre nöjd med. Vad ska jag bli bättre på nästa år? Det är nog mycket det. Detta år har varit bra på många sätt, men även haft några tråkiga inslag. Men jag har inte tävlat hund så mycket, men tränat och haft roligt desto mer. Många trevliga tränings minnen. Detta måste man fundera lite på, alltså ang året som gått. Det enda man vet är att man ska försöka göra nästa år bättre om det går, fast det vet jag inte. Är ju nöjd med detta år i stort. Bilden är på Myran när hon står för rapphöns, hon är det vackraste jag vet, men jag vet att det är dom som inte håller med. Men visst är det bra att man tycker om sin egen hund mest. Kramar/Ulrika och galna galningar.

Inga kommentarer: