söndag 28 december 2008

Snart ett nytt år!

Hoppas ni haft en trevlig julhelg och njutit av att vara tillsammans med nära och kära. Min jul har varit lugn, med god mat och trevliga dagar. Tänker på Marie lite extra dessa dagar, eftersom hon hittat en trolig juvertumör på sin älskade Tanija. Bettan har jag hört har mest varit ute och åkt skidor med sina hundar, och hon hittar hem från turerna, men hur är väl våran hemlis. Evis har också åkt skidor, men varit sjuk har hon oxå hunnit med. Själv blir jag lite avundsjuk ang detta med skid åkning, men ska ta igen det när jag kommer hem. Hundarna lever här livets glada dagar, o latat sej, ingen lydnad så långt ögat når, men det blir nya och friska tag efter nyår. Nu ska jag hitta på med någon ute syssla, ingen snö men rimfrost. Kramar i massor/Ulrika och två olydiga hundar.

Inga kommentarer: