tisdag 9 december 2008

25 år.


Ja idag är det 25 år sedan min mamma gick bort. Det är lång tid, men inte glömmer man, visst blir sorgen mindre och smärtan inte lika stor, men saknaden finns där alla dagar. Jag blir faktiskt avundsjuk på dom som har sina föräldrar i livet, man får nog inte säga det men det är sanningen. Blir också arg på dom som alltid klagar på mamma eller pappa, var glada att dom finns där. Tänker idag också på mina syskon som inte heller har det så lätt vid denhär tiden på året. Ni vet att jag alltid finns här för er.

Idag har jag varit till stan och som sagt träffat min nya läkare, men det är inget nytt under solen för mej, ett par prover som inte är bra, men sådana har dom varit länge, så man börjar att vänja sej. En kall dag är det idag just nu är det -23,5, burr. Har nu nästan packat klar bilen, och i morgon drar vi iväg. Kramar och ni var rädda om varandra, man ska inte ta något/någon för givet. Ulrika i grå tankar. Men en härlig bild för mej, som väcker fina minnen.

1 kommentar:

Marie sa...

Du vet att vi finns om du behöver!

Hoppas att du har det trevligt där nere i södern, trots att där inte lär vara någon snö att prata om... ;-)

Jag tänkte bara berätta att jag blir så OTROLIGT träningssugen när jag läser din blogg och ser hur duktig du är!! Sparka på mig nu så det blir lite fart här uppe i backen också!!!

När kommer du hem?? Ska vi träffas då?? Träna?? Hjälpa mig att sätta upp träningsmål?!?
KRAM PÅ ER!!!