måndag 1 december 2008

Jul månaden!

En härlig tid men också jobbig, många minnen kommer tillbaka vid den här tiden på året. och man får det lite jobbigt, men det blir det för oss alla syskon, så ni förstår väl att jag tänker på er. Idag är jag förkyld roligt va, nyser, kraxar och snyter mej mest hela tiden. Snön ligger fortfarande kvar, så jag måste nog ut och börja skotta. Ute är det ca -11 grader, så det är riktigt vintrigt denna dag. I natt ska jag jobba igen, och det är trevligt. Ska väl varva skottningen med pluggning, så min dag är väl färdig planerad. Hundarna ska väl få sej en sväng också, men dom är ju ute och hjälper till och skotta snö också, hjälper till är väl för mycket sagt, dom river ner det jag kastar upp. Njut av allt jul stök nu. Kramar/Ulrika med snöiga hundar.

2 kommentarer:

TvåÄndsStickan sa...

hej hej!
Här är det oxå snö och härlig vinter. - 9 gr så det blir nog en promenad senare.
Vad gör du på tisdag?
Kram ¤B

Marie sa...

Vad skojj att du också börjat blogga!! Kul att följa din framfart och du är så duktig och tränar och står i!!
Hoppas att vi kan träffas någon dag och träna lite!!

KRAM