onsdag 17 december 2008

Hemma på visit!

Hej! Nu har jag varit lite dålig på att skriva några dagar, har haft lite mycket att göra. I söndags umgicks jag med min syster på förmiddagen, sen var Myran och jag på rådjurs jakt, men det gick intet vidare, men hon fick då springa i alla fall. På Måndag bakade jag lite igen, och Husse och Ripa var och tog en ute gran, på kvällen var vi in till Skövde en sväng. Igår åkte jag mot härjedalen och var på ett möte på jobbet, sen var jag bjuden på middag hos Christer och Musetta, det var mufflon får och potatisgratäng, det var super gott, det ska ni prova om ni får chansen. Sen var det bara att åka hem och sova, jag var hur trött som helst. Nu ska jag iväg på skolan för sista gången och det är examen idag. Lev väl och baka kanske en kaka. Kramar/Ulrika och en lat myra, Ripa är kvar i södern.

Inga kommentarer: