måndag 8 december 2008

Hej igen!

Ja nu ska jag väl skriva lite om vad som hänt igår och idag. Igår sov jag ju som man bör när man jobbar natt. Men sen träffades vi i hundträningsgänget och tog en härlig (men lite jobbig för vissa) promenad på oplogad väg. Ripa älskar ju detta, som hon gör med det mesta i livet, hon är ju en väldigt positiv hund i stort. Men Myran fick börja med att träffa Dino och springa lite med honom, det gillar hon skarpt. Sen kom dom andra så då drog vi till skogs. Det var Tottie med familj, Roy och matte, Kiwie + matte, och så Ripa och jag. Hundarna fick springa lös och ägarna fick träna inkallning, det var väl med skilda resultat, men för det mesta gick det bra för alla. Måste säga att Tottie är den som sköter sej bäst. Men det var en härlig tur och vad jag tror, nöjda ägare och trötta hundar. Idag har jag mest städat efter jag vaknade, och packat ihop eftersom vi åker söder ut på Onsdag, stannar då till i Mora hos brorsan med "fru" och pojkar. I morgon åker jag som sagt till stan (Östersund) och ska träffa min nya läkare. Har varit ute på promenad med hundarna en sväng. Nu blir det duschen och sen blir det väl sängen. Ha det och njut av allt det vita. Kramar/Ulrika och de snö älskade tjejerna.

Inga kommentarer: