söndag 7 december 2008

Jobbar helg!

Hej eller vad säger man vid den här tiden på dygnet. Igår eller ska man säga på fredagen, då var jag bara ute på en promenad med hundarna, vilade och så började jag jobba vid 20. Idag nja i lördags så sov jag mest och unnade mej att titta på skidåkningen på tv, alltid roligt. Sen var det dax igen och ja just det skotta snö, och inte har det slutat än, så det blir att skotta igen idag efter jag sovit. Hundarna var ute och hjälpte till som vanligt med snön. Sen har det varit julbord på jobbet men som sagt var jobbade vi, men vi hämtade och åt på kvällen, det var ganska gott, man ska ju inte klaga. Sen har jag städat akvariet på jobbet som också är mitt jobb. Det är trevligt jobb och lite annorlunda mot för det andra. Sov nu gott, jag måste jobba. Kram Ulrika.

Inga kommentarer: