torsdag 27 januari 2011

Vatten fall??!!

Va tänker ni nu vatten fall???
Ja har nu kommit på att det får bli mitt sätt att rensa hjärnan.
Att tänka på ett vatten fall och se alla tankar och känslor spolas iväg.
Känns skönt att hittat ett sätt att släppa iväg dumheterna.

Milou!
Idag har jag och hundarna varit till Bettan och hennes hundar.
Det var super trevligt som vanligt, och tack för att du lånar mej ditt "öra".

Milou igen!

Athos!

Athos och Milou. Sally är oxå med.

Fortsatt ordning, tycker Athos.

Kolla på Milous ben, hur är dom egentligen gjorda?

Milou igen, hmmm, många bilder på honom.

Tajj i vintersolen.

Alla grå på samma bild.
Nu ska jag vila,och sen är det jobb igen.
Tack Eva-Britt för ditt inlägg, och det gör inget att du är förvirrad, då är du ju bara en i gänget!
Kramar till er alla förvirrade där ute!

1 kommentar:

Liza sa...

Haha, ja Milou's ben är bara för härliga :) Man kan undra hur han håller reda på dessa långa vackra skapelser.
Visst är det skönt att ha någon som lånar ut sitt öra ibland...skogen får vara öron åt mig många gånger :)
Smart med vattenfallet tycker jag :)
Kramar