tisdag 4 januari 2011

Träning med åskådare!

En lat Ripa!
Idag har Milou och jag passat på att träna lite i fjös, när jag ändå jobbade där.

Vi började med platsliggning, medan vi skrapade gången med traktorn, han ligger fint och precis som jag vill att han ska ligga.

Sen blev det ställande under gång som vi jobbade med i skrapgången, korna var mycket nyfikna, roligt med intresserad publik. Fick ett och annat hejja rop eller muuu kanske det var.
Men det gick bra, och det börjar sitta nu.
Sen blev det lite hopp träning ute, både ut hopp och mot hopp.
Han älskar att träna denna lilla pojk.
Ha det bäst ni där ute!
Kramar!

1 kommentar:

Liza sa...

Hejsan svejsan och jag måste säga att jag gillar "mina" örhängen, hihi ;D
Oj vad ni tränar på och kul att det går bra :) Vi går på lågvarv känns det som :P men men...energin kommer...och går. Vi må synas snart :)
Kramar