fredag 21 januari 2011

Fredag med sol!

Denna dag var en ovanlig dag, Tobbe klev upp före mej, allt blir upp och ner, men det blir mycket gjort.

Idag har det varit klart och soligt så härligt, man får nästan vår känslor.
Idag är jag ledbruten efter gårdagens fall, ont o kroppen, inte bra.
Peppar peppar idag har jag stått på benen.

Sista blomman på min amaryllis.
Vi har varit in till Skövde en sväng och köpt lite saker på biltema.

Väl hemma tog jag och åkte ner på brukshundklubben i Tibro och tränade med Milou.
Idag har vi börjat med framförgående, han behöver något nytt att träna på oxå.

Det blev linförighet, fritt följ och ink med hans ingångar.
Efter detta blev det apport sök.

Sen tog jag fjös hos Siv, och det tar ju sin lilla tid i alla fall för mej, vi har ca 20 djur där som står uppbundna, nja ca 15 st i alla fall, resten är lösa, så det är ju mockning för hand som gäller där, men det är trevlig mycket kontakt med djuren blir det i alla fall.
Sen blev det badet, middag och nu ska det bli tv.
Ha en trevlig fredagkväll! Kramar!

Inga kommentarer: