söndag 2 januari 2011

Nytt år, nya möjligheter!

Ja vad är detta? En flygande mara eller var det Myra??!!
På nyårs afton hade vi främmande som sagt var.. Vi bjöd på middag och dryck, till och med jag tog ett par cider och lite punsch, det var gott.

Denne lille filur, som heter Harry, men en säger att han heter Patrik och jag kallar han för pricken pro som jag kallar alla valpar, ja han var oxå med på nyårs firande. Söt som en skrutt.

Igår tog jag det bara lugnt, hmmm, djuren fick ju självklart sitt, och så fick Milou lite träning förstås.

Idag har jag övat på att ta kort med min nya kamera, och även tränat Lillebror nere på Tibro, på ica supermarket parkeringen. Mycke störning och folk framförallt, men han släppte det ganska snart och skötte sej fint.
Om en vecka är det träningstävling i Sveg och jag hoppas det kommer lite folk och hundar, så vi kan få till en tävlings grupp.
Nej nu är det snart dax för ett pass i fjös, nu när Tobbe kommit hem från vinterfisket, hade blivit ca 5 kg abborre.
Kramar på er där ute!

1 kommentar:

Evis sa...

Kul med kamera! Nu ser jag fram emot fina fartbilder! Träna på - hej o hå!