torsdag 20 januari 2011

Torsdag med pannkaka??!!

Inga hundar på bild denna dag, skönt för er där ute o se något annat.

Denna dag har bestått av att vi hämtat halm, halm och åter halm.
Skönt att bädda rent, ni vet.

Djuren har fått sitt förstås.

Milou har än inte fått sin dagliga dos träning, fast jo han har haft sakletning i omgångar.
Det är han sååå otroligt duktig på.
Han skulle kunna gå hur långt som helst med den nosen.

Ja jag har gått ikull två gånger idag, en gång med broddar på, attan vad le jag är på mitt knä som inte håller för någon snabb belastning, hoppas någon kan göra något åt detta, blir så ledsen, innan detta är klart lär jag väl bryta något annat istället.
Nog med klag.
Till er där ute skickar jag i alla fall varma vinter kramar!

1 kommentar:

Liza sa...

Läckra bilder måste jag säga :) och inte blir då jag less på att titta på snyggingarna dina :)
Något avis blir jag på detta med att det snart nog är bart där nere...vill också ha det. Spår sätter sina spår, haha.
Kramar