onsdag 19 januari 2011

Onsdag med kor och hundar!

Alba det sötaste jag vet!
Idag har det varit pyssel med korna och det är ju underbart och roligt.
Vissa känner igen en och man tror i alla fall att dom blir glad.

En myra på språng!
Kalvarna har idag fått ett eget bås där det serveras oändliga mängder av kraft foder och annat mums!

Sally i flygande fläng!
Vad har jag mer gjort??? Åkt en sväng på skotern med Myran, men efter ett tag ville hon åka, var vasst i snön idag.

Dummy sök har Myran och Milou fått idag, dom jobbade på bra.

Närbild av Ripen pipen!
Milou har även fått träna ingång på inkallningen, har en speciell sådan åt honom.
Han skötte sej bra, och hoppas det befäster snabbt, fast ska jag vara ärlig så funkar det riktigt bra.

En flygande fart, vita fara!
Har även skrivit upp i träningsdagboken lite nya moment som ska tränas in.
Man måste ha något att göra du vet.

Rhea vill oxå vara med!
Nu i kväll har badkaret fått ett besök, härligt med varmt vatten och bad skum, man är inte äldre än man gör sej. Biblioteket och affären fick sej ett besök oxå.
Ett tråkigt besked har nått mej idag, men livet går vidare.
Tyvärr verkar jag inte höra till dessa människor, men men, man kan ju inte vara om tyckt av alla.
Kramar från en nedstämd tänkare.

1 kommentar:

Carriez* sa...

Tråkiga besked är aldrig kul att få :(
Jag hoppas att vad det nu än är, blir bra :)