onsdag 26 januari 2011

Ännu kallare!

Denna dag har varit kall, -29 i morse, och vi har haft vilodag!
Har sovit så dåligt dom senaste nätterna, så jag är helt slut.
Vad är nu detta, har många tankar på livet, och hur det ter sej, hur folk tänker och beter sej.
Vet att jag kan bli riktigt elak, när jag tycker människor är r_v slickare, när dom tror det finns något att hämta. Och kan gå över lik för detta.
Detta är inte bra att tankarna har fastnat i dessa saker.
Men vad gör man, nu är det dax för jobb och förhoppningsvis är det så mycket att göra så hjärnan glömmer av sej.
Annars måste jag lämna in den på kemtvätt, eller avprogrammering, kanske diskrensning vore bra.
Kramar på er där ute mina vänner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till kram på dig inför helgen o framförallt ha det trevligt o roligt!!
hälsar Eva-Britt i ett Ljusdal som också är kallt, dock inte riktigt lika illa som ni har det...

Anonym sa...

Haha kom på att jag var en helg för tidigt ute, det är ju nästa helg som det är dags - jaja, då har ni en vecka till att träna på...
Jag får skicka en ny Lycka-till-kram nästa vecka ;-) Men å andra sidan, kramar kan man aldrig få för många av...
Hälsn från en förvirrad Eva-Britt