fredag 28 januari 2011

Glad fredag!

Idag är hjärnan rensad, och jag mår fin fint.
Visst tar jag till vattenfallet och jobbar med det, men känns riktigt bra!

Pojk bus!
Idag har jag sovit så klart, sen bar det av till Bettan.

Vi började med en promenad med pojkarna.

Athos, prinsen!

Tajj busen!
När vi kom tillbaka efter promenaden fick Tajj träna rullehantering.

Milou galningen, med snus inne!
Han fick träna budföringsingångar.

Sen tog vi en promenad runt tjärnen med Myran, Brasse och Sally.

Brasse hade väldigt roligt med två tjejer, här fullt ös med Myran.

Nu tar jag dej snart!!!

Jag kommer oxå, säger Sally.
På kvällen var jag på jobbet och städade akvariet, så är det gjort.
Nu ska jag ladda inför morgondagens träning med dom bästa!!! Evis och Bettan!!!!
Kramar från en glad och lycklig vinter älskare!

Inga kommentarer: