tisdag 29 juni 2010

Tisdag=resedag!

Underbara moln på orsa finnmark!
Ja idag har det varit rese dag. Hade tänkt åka vid 5 men då orkade jag inte utan det blev vid halv sex.
Sally var snabb på att följa när jag frågade henne.
Resan gick bra fast lite varmt när man inte har AC, men det gick.
I mora blev det köp av lite växter till akvariet på jobbet.
Väl hemma så blev det upp packning, det var inte lite som skulle hem.
Gräset är knä högt, men lär hinna klippa det.
Milou har varit iväg och övningssimmat och jag tror han fått lite kläm på det idag.
Vore skönt och roligt.
Det värsta just nu är att det är 2 veckor tills man får åka ner igen. Ovant att vara själv och här. Men blir väl van, men just nu känns det inte så. Längtar efter Tobbe. Men det är väl bra egentligen, gjorde man inte det blev man väl rädd.
Har nu börjat med gräset, men tar inte allt idag.
Jag har bäddat uppe, härligt att kunna gå i trappen igen, och få sova i min egen säng.
Tvättmaskinen har fått lite jobb igen.
Det tog 3½ timme att fixa akvariet på jobbet. Men det blev bra.
Sov gott och kram!

Inga kommentarer: