söndag 13 juni 2010

Lördag med superspårning!

Ja inte var det detta vi spårade, men Liza hade knäppt ett så bra kort, så det måste med.

Igår då tänkte jag försöka ta det lite lugnt pga att min fot är väldigt ond efter löpnings försöket härom dagen.
Men jag hade ju lagt ett blodspår åt Milou, så det fick han gå,(första spåret jag går efter olyckan).
Spåret hade legat i 24 timmar, mycke regn och halv storm, ja det blåste så pass att träd blåste ner.
Hade gjort ett bloduppehåll i vinkel och ett på en raksträcka, en återgång gjorde jag oxå.
Han spårade väldigt bra, det gick sakta och det var nog svårt, men han ger aldrig upp. Hjälpte honom ingenting, han fixade det själv.
Vilken liten buse till att vara duktig.

Vi mätte Milou åter igen, detta är ju mitt ständiga bekymmer, denna gång blev det 69 cm.
Då håller vi tummarna för det.

Jag cyklade med Alba en sväng, och borstade dom grå lurviga, dom släpper hår så man inte tror det är sant.

Detta var nog min dag.

Kramar på er.

Inga kommentarer: