tisdag 15 juni 2010

Måndag med bil städning!

Detta är Bettan och Totta som smakar på mineral och salt bunken!

Milou fick gå ett spår som legat i ca 20 timmar och massor av regn.
Hade lagt det som ett riktigt öppenklass, och med skott fast på 30 meter första gången som det är.
Och fatta vilken kille, inga problem. Skottet märkte han knappt, han ville bara vidare.
Hurra för lillebror!!!

Ja denna dag har gått i bilstädningens tecken.
Oj vad den var skitig, har inte kunnat städa den så ba under min sjukdomstid, o när jag nu börjar bli frisk, har det inte stått högst upp på listan precis.
Men nu är det gjort och oj vad fin den blev, som ny!!!

Har även varit på biblioteket och lånat några nya böcker, lång lånetid nu när det är sommar, 2 månader.
Så då ska man väl hinna lyssna på dom.

Har oxå varit ute och cyklade med Alba och Rhea, ja inte går det fort, men en behaglig tur.
Är ju van Myran och då är det fart vill jag lova.

Kört ner en balvagn till Janne med stora traktorn, har aldrig kört den traktorn så, och tyckte jag inte hade fått nog information innan, men det fixade sej.

Milou följde husse på styrelsemöte på jägareförbundet. När han kom hem var han riktigt trött.

Nej nu blir det hej.

1 kommentar:

Liza sa...

Vilken kille! Ja han är duktig med nosen han :)
Tänk att jag inte har tänkt på det...att låna ljudböcker...vilken smart ide. Tack för den ide'en :)
Kramar