torsdag 24 juni 2010

Onsdag med beslutsångest!

Fina björnspår!

Ja vad har hänt denna dag?
Började med att jag åkte och handlade lite i Tibro, sen var vi in till Skövde och köpte några delar till hövändaren.
Sen medan Tobbe vände på höet, så hade jag svårt att bestämma vad jag skulle hitta på.
Det blev gräsklippning, hämtade även ett lass med färstkt hö.
Senare på kvällen fyllde vi på mat åt djuren, fixade en mat ho i hagen.
Fullt upp.
Men snart bär det av hem över, spännande att få börja jobba igen, och så kommer man in i dom gamla spåren igen.
Längtar hem till mina vänner, väldigt mycket. Det betyder mycket att få ha så bra vänner som jag lyckats fått.
Ni vet väl att sanna vänner är som diamanter, värdefulla och sällsynta,
falska vänner är som stenar, finns överallt.
Men än är det några dagar kvar, och ska väl försöka ta tillvara på dom på bästa sätt.
Nu blir det kramar från mej och galningarna!

2 kommentarer:

TvåÄndsStickan sa...

och jag längtar efter dig!!!
kram kram

Liza sa...

Japp, håller med föregående talare :)
Ha nu en riktigt trevlig och härlig midsommar :D
Kramar