onsdag 30 september 2009

Grattis!

Idag ska jag bara, nej inte bara, jag ska skicka gratulationer till Evis och Mhyrhan som klarade cert provet på söndagen, och blev där med bevakningshund i hemvärnet.
Liza och Rocky,( fast jag tror att det var Rocky som stod för näsan) som blev SVCH i lördags.
Marie och Siri som blev Gk högreklass spår.
Elisabet och Jackn som blev Gk appellklass spår.
Och sist men inte minst till Athos och ( ja vad säger man jag/mej???) som oxå blev Gk i appellklass spår. Tack Bettan för att jag fick låna din hund, och nu vill jag bara tävla mer med honom. Så nu får du jobba vidare.
Kramar till er alla och grattis än en gång. Ps Glömde min tremänning Mikaela som blev 20 i måndags. ds.

2 kommentarer:

Marie sa...

GRATTIS du med!! Och Athos & lite Bettan, som ju faktiskt äger & tränar en del ;-) OCH jag skickar också ett grattis till Evis!! GRATTIS!!!

kram

Liza sa...

GRATTIS till dig också :D Jättekul att det gick bra....godkänd bara så där ;)Får säga Grattis till Athos också och även till ägarinnan Bettan :D
Du såg att du fick ta kortet...inga problem.
Ha de så gott där nere :)
Kramar från oss.