fredag 4 september 2009

Tradera vinst+ hälsning från Ripa!


Börjar med denna mys hälsning som jag fick från Ripa. Snacka om grupp mys, 5 likar, härligt.
Ripa njuter i stora drag förstås, hon älskar ju att vara hos dom i Långå.
Då var det tradera vinsten. Kollar ibland där, och ibland köper jag något, ja lägger bud på saker i alla fall.
Och nu tror jag att jag gjort det stora kapet enligt mej som hund människa. Det var ett paket med hundprylar jag fick det för 92 kr, sen 130 i frakt, detta paket innehöll 4 borstar, 1 kam, 1 klotång, 1 hundkamkarda, 1 borsthandske, 1 spårsele, 1 aktiveringsboll, 1 reflexhalsband, 1 tyg koppel, 1 apportbock, 1 antispill vattenskål, 2 halvstryp, 2 läderstryp, 2 läderkoppel och till sist en springer. Tror nu inte jag glömt något. Men var inte det värt pengarna så säg.
Annars inget över det vanliga, blåst och regn. Tror jag ska sticka lite.
Kramar från mej.

1 kommentar:

Liza sa...

Härlig bild :)
Ja det måste jag säga var ett kap...bara springern kostar väl mer än hela paketet :)
Janne Långben....ja det var ett passande namn haha ;) Vilka spiror grabben har :D
Här regnar det också...urtrist men det får bli ett litet blodspår ändå idag tror jag för oss. Måste göra nåt annat, hihi.
Kramar