söndag 20 september 2009

Vad har hänt???


Ja vad har hänt. Har inte haft det minsta lust att skriva, men haft mycket roligt att göra, och det hänt en hel del. Då får det bli en resumé, men kanske i flera delar.
Bilden är på pulsvärmarna som jag gjort till min lillis.
I torsdags vilade jag mycket, lade ut ett öppenklass spår till Wilda och Evis. Höst städade kontoret och hallen uppe. Sen var det dax för jobb igen.
Fredagen blev det mycket som hände. Började med att sova. Intressant va???
Sen åkte jag till Sveg och fixade till lydnadsplanen inför morgondagens tävling. Det gick bra, fast jag gjorde det ensamen.
Efter det, hem och la ett spår till Evis och Mhyrhan, det var ca 1,5 km och apporterna på spåret var en cola burk, en klädnypa,en mygg servett, ett plast lock och en tråd knut.
Evis kom sen och vi gick ökl viltspår med Wilda, hon gick till ett första pris och där med Champion, fast hon är ju bland ras, så hon får ju inte papper på det, men vem bryr sej, vi vet.
Sen var det dax för Mhyrhans spår, oj vad bra hon gick, jag tror både Evis och jag blev mållös.
Efter detta åkte vi till Bettan och mumsade smörgås tårta, det var gott.
Tack för en underbar kväll tjejer, jag njöt som bara den.
Nu slutar jag för tillfället, och det kommer mer om en stund. Kramar i massor från rullan.

Inga kommentarer: