fredag 11 september 2009

Göteborgsresa!!!


Oj, nu har det hänt mycket känner jag, och jag har inte haft någon lust att skriva, så nu får jag försöka komma ihåg allt, vilket jag tvivlar på att jag kommer att gör.
Först vill jag gratta min tremänning Ellika och hennes hund Lexie till Lp I. Ni har gjort ett bra jobb.
På bilden har vi satt fast ett gele hallon på Milous nos, detta tyckte han var besvärligt.
Det roligast jag gjort denna vecka var att åka och hälsa på Linda i göteborg, Milou och jag åkte X2000 i tisdags.
Väl där var det mycket folk och fart tyckte han, men sköter sej jätte bra. Vi åkte spårvagn och det är som han aldrig gjort annat än att vara i stan. Linda och jag åt på indisk restaurang, för det var uteplats. Milou fick ligga på trottoaren brevid oss, där ligger han bara och tittar på passerande, både folk och fä, cyklar, sparkcyklar och barnvagnar, allt tar han med jämnmod. Han är underbar. Går fint i koppel vid sidan. Hundar som gör utfall, vem bryr sej tycks han säga. Vi var hos Linda i lägenheten och tittade på bilder sen hennes och Johans klätter resa. Väldigt fina bilder, men inte skulle jag våga. Vid 20 skjutsade Johan ner oss till stationen och vi åkte hem, mycket nöjda, men med abstinens efter lillis syster.

Detta är en bild från tåget, Mille äter på ett gris öra.
Vad har hänt mer???
Gått blodspår med Milou det gick bra, han spårar ju gärna och mycket.
Myran har letat apporter och jobbat med sådant som hon tycker är roligt.
Men idag på morgonen var andra ögat lite svullet, vad kan detta vara???
Annars så är det tröskning för hela slanten, och allt annat förstås som måste göras på en gård och i ett hem. Just nu står en potatisgratäng i ugnen som ska ätas i morgon på kräftfisket.
Nej, nu får det vara bra, har nu säker glömt mycket, men får väl återkomma. Kramar i massor från oss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja Göteborg måste man väl verkligen kalla för social träning, hihi....;)
Mmmm låter gott det där :) och nu börjar jag längta efter torsdagen ;)
Kramar