fredag 3 april 2009

Vilodag!!!

Idag har jag och hundarna haft vilodag. Måste hämta krafter ibland och fundera lite på livet och vad man vill med det, ja i alla fall den närmsta tiden.
Vad ska jag hitta på och göra med hundarna, och ska det in en ny hund i våran flock???
Även tävlingstankar, och allt det med för far oxå genom huvudet.
Har idag bara lagt om däcken, själv så klart, och sen försökt att se om jag hittar slangen som troligen släppt eller gått sönder i motorn, men den kunde jag inte hitta, synd.
Bilder på dom små måste oxå läggas in här, så ni och jag kan se hur dom växer.
I morgon ska Bettan, Evis och jag träffas i Kårböle och träna hundarna, och förhoppningsvis prata lite skit. Det ska bli roligt. Dessa dagar är så givande, önskade alla hade så bra träningskompisar som jag har det.
Nu önskar jag Bettan lycka till med råttfällorna. Och ni alla andra ha en trevlig kväll. Kramar från dom som drabbats av latmasken idag.

Inga kommentarer: