fredag 17 april 2009

Hurra!






Vill börja och säga grattis och hurra till Birre som lagt ner jobb på min hund Ripa, så hon klarade apport testet idag, vilket jobb, men du vet att jag är dej evigt tacksam för detta. Och denna matte är super glad och lycklig. Detta kan man leva på länge.



Idag har Myran och jag kommit hem. Och vi hade sådan tur att Sally fick följa med oss upp. Hon har aldrig varit utan för skaraborg så det är väl på tiden då hon är 10 år.


Vad har ni gjort där nere då kanske ni undrar? Ja det var kort tid men jag har väl mest skött om djuren, hämtat halm och lagat bilen. Lagt ett par spår till Rhea, och igår dömde jag ett anlag viltspår. Det blev gk med råge, vilken bra spår hund.


Har ju lovat en bild på den lille ny födda och här kommer den. Men tjuren Sven-Benny ville tydligen oxå vara med på bilden.

Nu blir det kramar och så måste jag skrika HURRA HURRA HURRA HURRA!!!!! För så glad är jag.

1 kommentar:

Marie sa...

GRATTIS!!!! Mest till Ripa, men också till Ulrika & Birre!!!

KRAM

ps. hur börjar man och när?? ;-)