tisdag 7 april 2009

Vilken dag!!!


Denna dag började med att när jag kom hem från jobbet, så ringer en kompis och berättar att ett par hundar jag känner väldigt väl har sett rådjur och dragit efter. Jag åker ju självklart ut och letar, men det står inte på förrän dom är hemma igen. Men när jag kommer hem har Myran ätit en andra frukost, hon har själv öppnat locket på foder tunnan, och ätit sej mätt, låter det bekant, ja hon har gjort det förr. Så hon lär vara mätt idag och magen står i fyra hörn.

Ripa har vilodag idag, det har vi alla föresten, hade tänkt ta en tur med den grå men det går ju inte med någon som ser ut som en ballong. Ripa är väldigt missnöjd med ledigheten, så därför var det verkligen på tiden att hon fick ledigt.

I morgon åker nog vi till Långå, till Birre och Fredrik och tränar apportering med hundarna om det ska bli något apport test.
Nej nu är det dax för lite mer vila, eftersom någon ringde på dörren vid 9.30, så känns det som om man behöver lite mera sömn inför nattens jobb. Har packat lite mm. Började igår med tvåändsstickning (heter det de?)och det är Birres fel :-) eller vad ska man kalla det, jag vill ju bara sticka nu. Kramar och sköt om er och ha det bäst.

Inga kommentarer: