onsdag 16 mars 2011

Onsdag en underbar dag!

Undra när det kommer att rasa av taket?
Idag har jag sovit på förmiddagen.
Väl inpackad källare!
Världens bästa Myr rumpa!
Mitt lilla hus, ser ut att vaknat ur vinter dvalan, det har ju rasat av taket.
Vid 13 åkte jag till Bettan och vi tog en 2 timmars promenad med hundarna.
Helt underbart, sol, tö och trevligt sällskap.
Hundarna var mycket nöjda när vi kom hem och efter mat förstås.

Hmm, Bettan tog en bild när jag hade gått ner mej i snön. Men det var underbart ändå.
Min lilla gång till bron efter snö raset!
På kvällen blev det hundträning med Roy och Elisabet igen.
Milou gick idag som en klocka. Allt satt. Framförgåendet med stående, ink, apport, hopp sitt och budföring, ja platsliggning oxå. Attan vad det gick.
Nu blir det TV och sen SÄNGEN!!!
Kramar till er mina vänner!

Inga kommentarer: