måndag 21 mars 2011

Måndag med resa och spår!

Ja idag har jag rest från vår vinter till våren!
Men detta var det första jag träffade på.

Sen kom detta!

Inte en snö flinga så långt ögat når!

Otroligt vad bart det är och barmark vet ni innebär spårning!

Titta vad jag hittade på gräsmattan!
Var faktiskt iväg och la ett kort kom igång spår åt Milou!
Såg flera rådjur när jag la ut det, men tänkte det ska väl gå!

Tobbe och Ragnhild åker skoter!
Spåret gick väl sådär, men han får ju ingen hjälp, så han hittade alla pinnar och jobbade hårt, okej spåret låg i 2.5 timme och det blåste rejält. Visst är jag snäll!!!
Kan även vara lite trött efter resan han oxå.
Nej nu säger jag god natt god sömn!

2 kommentarer:

Anonym sa...

FIN BILD PÅ SMÅSYSKONEN. BLEV RÖRD...

Liza sa...

Härligt härligt med barmark! Fast idag kan inte vi heller klaga och fortsätter det som idag kommer det förhoppningsvis gå fort åt åt snön... +8 i skuggan :)
Klart du är snäll :) Han fick ju använda hjärnan ;)
Lycka till förresten om jag glömmer säga det senare. Håller tummarna!
Kramar