torsdag 3 mars 2011

Detta är väl livet!!!

Dåliga kort, tagna med mobilen, men visst är dom söta tvillingarna!
Ingen ny kalv har kommit under natten, men inget är som väntans tider.
Morgonen började med en promenad.
Efter det blev det halm hämtning.
Skidåkning på tv uppblandat med lite annat har det oxå varit.
Sen kunde jag inte hålla mej längre det blev ett 500 meter spår till Milou. Såg 3 rådjur när jag la det. Hmmm då blir man lite fundersam. La ut 6 pinnar oxå.
Efter en timme var det dax och vad ser jag jo 10 rådjur på täkterna.
Men det är väl bara att köra.
Visst ring rostig var vi väl bägge två. Men måste säga att jag är nöjd ändå.
Vi hade 6 pinnar när vi kom in, men visst blir han lite störd av all lukt, men träning ger färdighet.
Sen var jag till Hjo och kollade in ett ställe där man kanske kan få jobba lite på.
Det var jätte fint, och oj vad pigg dom äldre var trots att det var ett demensboende!
Nu är det dax för fjös en stund till, trots den sena timmen.
Fast först hämta traktorn nere i Tibro.
Kramar på er!

1 kommentar:

Liza sa...

Åh de är helt bedårande tvillingarna <3
KUL med spår :) Längtar längtar kan jag tala om :)
Kramar