måndag 2 november 2009

Vaccination!


Börjar med en sommar bild på en liten Milou.
Vad har hänt sen sist?
Jag har varit på personal tillställning i krokströmmen, det var väldigt trevligt. Vaccinerat mej innan de.
På torsdagen var det hundträning och jobb. Lämnade tillbaka Bettans hundar oxå, gissa om dom hade sovit när dom kommit hem??!!
Fredag då var det tävling i Ånge, Marie, Tanija och Ripa och jag åkte. Mycket trevlig tillställning, men Ripa och jag bröt. Detta var sista tävlingen för mej och Ripa.
Lördag var Bettan och jag till Evis och hälsade på fikade och pratade skit. Jag började få ont i kroppen. När jag kom hem fick jag frossa och feber nästan 39, attans vad jag frös och hela kroppen värkte. Söndag var tempen nere på 38 men en vedervärdig huvud värk hade infunnit sej, detta är nog det närmaste migrän jag kommit och det var grymt. Bakade några snabb limpor, som mer eller mindre sköter sig själv.
Idag är jag fullt pigg igen. Skönt. Håller nu på att baka lite bullar. Bra att ha!! Vi hörs och ha det bäst. Kramar.

1 kommentar:

Liza sa...

Attans vad du är tuff....jag vet inte om jag varken vågar eller ska ta denna omdiskuterade spruta men skönt att höra att du mår bättre :)
Kramar